Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Αποτυχημένος επιχειρηματίας, βιογραφικό με πλεονέκτημα

Όσοι από εμάς έχουμε δραστηριοποιηθεί στην αγορά εργασίας μέσα από ατομική επιχείρηση, συνεταιρισμό ή άλλης μορφής επιχειρηματική δραστηριότητα που δεν πήγε καλά, φοβόμαστε να φτιάξουμε βιογραφικό. Δεν θέλουμε το βιογραφικό μας να θίγει την αποτυχία μας. Τα ερωτήματα που μας απασχολούν είναι:
  • Προσωπική επιχείρηση που απέτυχε...αυτό τώρα πώς το βάζω στο βιογραφικό μου;
  • Παράλληλη επιχειρηματική δραστηριότητα με υπαλληλική θέση, είναι σωστό να φαίνεται;
  • Όλα αυτά τα χρόνια ελεύθερου επαγγέλματος τι να τα κάνω;

Το βιογραφικό του επιχειρηματία
Η αλήθεια είναι πως το βιογραφικό του επιχειρηματία είναι διαφορετικό. Δεν ακολουθεί τη μορφή κανενός άλλου είδους βιογραφικού, έχει τη δική του πρωτότυπη δομή και μορφή. Και πάνω από όλα, ό,τι έχουμε κάνει ως επιχειρηματίες στο παρελθόν είναι χρήσιμο για την επόμενη επαγγελματική μας κίνηση. Ακόμα και όταν πρόκειται για αποτυχία. Οφείλουμε κάτι τέτοιο να το παρουσιάσουμε έντεχνα.

Επιστροφή σε εξαρτημένη σχέση εργασίας
Ο επιχειρηματίας που σταματά την επιχειρηματική του δραστηριότητα και αναζητά υπαλληλική σχέση (ή θέλει να το κάνει παράλληλα), μέσα από το βιογραφικό του θα πρέπει να πείσει τον εργοδότη για τα ακόλουθα:
  • Είναι σε θέση να ακολουθήσει ένα άλλο όραμα
  • Μπορεί να φέρει αποτελέσματα στη συγκεκριμένη θέση που τον ενδιαφέρει
  • Θέλει να αφήσει την ανεξαρτησία και ελευθερία που του προσφέρει το ελεύθερο επάγγελμα
  • Μπορεί να δουλέψει σε ομάδα ως ισότιμο μέλος
  • Θα αφήσει να τον κατευθύνει κάποιος που πιθανόν να μην έχει την ίδια εμπειρία ή φιλοσοφία με αυτόν

3 τεχνικές για το βιογραφικό του επιχειρηματία
Η επιχειρηματική δραστηριότητα δηλώνει ιδιαίτερες δεξιότητες για τον υποψήφιο. Στο βιογραφικό λοιπόν του επιχειρηματία θα πρέπει να τονιστούν τα εξής:

  • Επαγγελματικά επιτεύγματα: διαλέγοντας αυτά που έχουν να κάνουν με την επίτευξη αντίστοιχων στόχων στη θέση που αιτούμαστε, δείχνουμε στον εργοδότη την ικανότητά μας να τα καταφέρουμε στο συγκεκριμένο χώρο
  • Ομαδικότητα: δίνουμε έμφαση σε ομαδικά έργα, είτε με υπαλλήλους της εταιρείας μας, είτε με άλλες εταιρείες στον κλάδο μας, είτε με πελάτες. Έτσι κάνουμε αντιληπτό ότι δεν έχουμε δυσκολία να εργασθούμε σε ομάδα.
  • Επίλυση προβλημάτων: το ελεύθερο επάγγελμα είναι μια διαρκής και καθημερινή μάχη με προβλήματα που απαιτούν άμεση λύση για να προχωρήσεις. Δείχνουμε με τη χρήση συγκεκριμένων λέξεων την ικανότητά μας να ξεπερνάμε δημιουργικά και αποφασιστικά όποια εμπόδια εμφανιστούν. Κάτι τέτοιο είναι ζητούμενο από τους εργοδότες μέσα στο ασταθές και απρόβλεπτο περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.

Και τι γίνεται με την αποτυχία;
Η αποτυχία είναι πλεονέκτημα για το βιογραφικό του επιχειρηματία. Στο πανεπιστήμιο μας διδάσκουν ότι το 80% των νέων επιχειρήσεων αποτυγχάνει. Δεν υπάρχει λόγος να ντρεπόμαστε για αυτό. Ας μην ξεχνάμε παραδείγματα αποτυχημένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όπως αυτά του Henry Ford, της Oprah Winfrey και του Steve Jobs με τη NeXT. Υπάρχουν εταιρείες που αναζητούν αποτυχημένους πρώην επιχειρηματίες γιατί βλέπουν την αποτυχία με καθαρή ματιά:
  • Ένας επιχειρηματίας έχει πληρώσει ακριβά την αποτυχία του, έχει πάρει γερά μαθήματα και γνωρίζει τι χρειάζεται για να πετύχει την επόμενη φορά.
  • Ένας επιχειρηματίας έχει ένα στημένο δίκτυο γνωριμιών που μπορεί να χρησιμοποιήσει στο μέλλον.
  • Συνήθης αιτία αποτυχίας νέων επιχειρήσεων είναι η έλλειψη πόρων. Πολλές φορές η χρηματοδότηση επιχειρήσεων μπορεί να καλύψει προβλήματα που διαιωνίζονται. Επομένως η αποτυχία κάτω από αυτό το πρίσμα είναι μονόδρομος.
  • Ένας επιχειρηματίας έχει το ταλέντο να αναλαμβάνει ρίσκο και να διαχειρίζεται την αβεβαιότητα.

Προσοχή: Θυμηθείτε το κοινό – στόχο που έχετε. Το βιογραφικό σας θα το δει κάποιος που χρειάζεται ένα άτομο με συγκεκριμένο προφίλ για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά. Αποφύγετε πληροφορίες και βαρετές λεπτομέρειες από την επιχειρηματική σας δραστηριότητα που δεν θα θέλει να ακούσει ο εργοδότης.

Συμπέρασμα
Το κύριο θέμα στο βιογραφικό του επιχειρηματία δεν είναι να υποκριθεί ότι δεν απέτυχε, αλλά να αναδείξει τι κέρδισε, τι μπορεί να κάνει και τι τον διαφοροποιεί από όσους δεν έχουν αντίστοιχη επιχειρηματική εμπειρία. Έτσι λοιπόν ο "αποτυχημένος" επιχειρηματίας μπορεί να παρουσιάσει ένα βιογραφικό με πλεονέκτημα.



15 σχόλια:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνδρας και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από αυτόν, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος και μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 και αυτός είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για το καλό έργο του αρχηγού Eli Dodoru που με βοηθάει .... Είμαι η Ann Earnis από τη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. με τη βοήθεια αυτού του ξόρκι, ο σύζυγός μου που με άφησε τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε, τελικά συνάντησα αυτόν τον άνδρα σε μια ιστοσελίδα ιστολογίου από έναν από έναν πελάτη για βοήθεια, του εξήγησα τα πάντα και μου είπε για ένα ξόρκι ξόρκι για το οποίο ήξερε και μου έδωσε το whatsapp του για να γράψω στον ξόρκι για να του πει τα προβλήματά μου. Σε μόλις 2 εβδομάδες, ο σύζυγός μου επέστρεψε σε μένα. Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω σε αυτόν τον αληθινό και ειλικρινή ορθογράφο, κύριε όλα όσα μου είπατε ότι έχουν γίνει και σας ευχαριστώ κύριε. Παρακαλώ, θέλω να πω σε όλους όσους αναζητούν οποιαδήποτε λύση στο πρόβλημά τους, να συμβουλεύονται ευγενικά αυτόν τον ξόρκι, είναι αληθινός, είναι ισχυρός και ό, τι λέει ο ορθοστάτης είναι αυτό που θα συμβεί, γιατί όλα όσα μου είπε ο ορθοστάτης ήρθε να περάσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο: whatsapp +2349015088017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για το καλό έργο του αρχηγού Eli Dodoru που με βοηθάει .... Είμαι η Ann Earnis από τη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. με τη βοήθεια αυτού του ξόρκι, ο σύζυγός μου που με άφησε τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε, τελικά συνάντησα αυτόν τον άνδρα σε μια ιστοσελίδα ιστολογίου από έναν από έναν πελάτη για βοήθεια, του εξήγησα τα πάντα και μου είπε για ένα ξόρκι ξόρκι για το οποίο ήξερε και μου έδωσε το whatsapp του για να γράψω στον ξόρκι για να του πει τα προβλήματά μου. Σε μόλις 2 εβδομάδες, ο σύζυγός μου επέστρεψε σε μένα. Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω σε αυτόν τον αληθινό και ειλικρινή ορθογράφο, κύριε όλα όσα μου είπατε ότι έχουν γίνει και σας ευχαριστώ κύριε. Παρακαλώ, θέλω να πω σε όλους όσους αναζητούν οποιαδήποτε λύση στο πρόβλημά τους, να συμβουλεύονται ευγενικά αυτόν τον ξόρκι, είναι αληθινός, είναι ισχυρός και ό, τι λέει ο ορθοστάτης είναι αυτό που θα συμβεί, γιατί όλα όσα μου είπε ο ορθοστάτης ήρθε να περάσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο: whatsapp +2349015088017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για την καλή δουλειά του Αρχηγού Eli Dodoru που με βοηθά .... Είμαι η Ann Earnis από τη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. με τη βοήθεια αυτού του ξόρκι, ο σύζυγός μου που με άφησε τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε, τελικά συνάντησα αυτόν τον άνδρα σε μια ιστοσελίδα ιστολογίου από έναν από έναν πελάτη για βοήθεια, του εξήγησα τα πάντα και μου είπε για ένα ξόρκι ξόρκι για το οποίο ήξερε και μου έδωσε το whatsapp του για να γράψω στον ξόρκι για να του πει τα προβλήματά μου. Σε μόλις 2 εβδομάδες, ο σύζυγός μου επέστρεψε σε μένα. Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω σε αυτόν τον αληθινό και ειλικρινή ορθογράφο, κύριε όλα όσα μου είπατε ότι έχουν γίνει και σας ευχαριστώ κύριε. Παρακαλώ, θέλω να πω σε όλους όσους αναζητούν οποιαδήποτε λύση στο πρόβλημά τους, να συμβουλεύονται ευγενικά αυτόν τον ξόρκι, είναι αληθινός, είναι ισχυρός και ό, τι λέει ο ορθοστάτης είναι αυτό που θα συμβεί, γιατί όλα όσα μου είπε ο ορθοστάτης ήρθε να περάσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο: whatsapp +2349015088017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mieheni huijasi ystäväni kanssa, hän muutti toisen naisen kanssa. Mieheni, joka ei nyt pystynyt toimeen ilman minua, ei halua nähdä minua. Olen niin onnellinen, että sain rakkaan aviomieheni takaisin sen jälkeen, kun väärennetty loitsunharjoittaja huijasi minua kahdesti, mutta kiitän Jumalaa siitä, että tohtori Lomi auttoi tuomaan mieheni takaisin viipymättä ilman minkäänlaista huijaustoimintaa. yhteyttä tähän Jumala lähetti oikoluvun sähköpostiinsa; LOMIULTIMATETEMPLE@GMAIL.COM, lupaan, että hän auttaa sinua ratkaisemaan suhteesi ongelman, hänen sanansa ovat SURE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σε όλους θέλω να μαρτυρήσω τον μεγάλο και ισχυρό ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος επέστρεψε τον πρώην μου που με άφησε και αρραβωνιάστηκε με ένα άλλο κορίτσι, Εμείς όπου είμαστε χαρούμενοι μαζί όταν ξαφνικά μόλις αλλάξει, με καλούσε κάθε πρωί και βράδυ πριν πάτε για ύπνο, αλλά όλα αυτά σταμάτησαν χωρίς καλό λόγο. οποτεδήποτε τον λέω ότι μου φωνάζει και μου είπε ότι δεν ήθελε να έχει τίποτα να με κάνει πια, ήμουν τόσο λυπημένος και μπερδεμένος που δεν ήξερα τι να κάνω τότε πήγα στο διαδίκτυο για να αναζητήσω πώς να επιστρέψω το δικό μου πρώην τότε βρήκα ένα άρθρο όπου κάποιος μιλούσε για το πώς η μεγάλη και ισχυρή DR WALE τη βοήθησε και άφησε τον αριθμό WhatsApp του +2347054019402 το πήρα και ήρθα σε επαφή μαζί του. του είπα το πρόβλημά μου, χαμογέλασε μόνο και μου είπε να χαλαρώσω όλα θα είναι εντάξει, έκανα ό, τι μου ζήτησε να κάνω και με διαβεβαίωσε ότι μετά από 48 ώρες ο πρώην μου θα επιστρέψει, Με μεγαλύτερη έκπληξη τρεις μέρες αργότερα επέστρεψε ο φίλος μου γονατίζοντας και ικετεύοντας να τον δεχτώ πίσω τώρα είμαστε τόσο χαρούμενοι μαζί. Το DR WALE μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε μαζί του στο WhatsApp / Viber: +2347054019402 Ή drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζέλενα Ντίνικ
    Υπάρχει ένα άτομο που ξέρω ότι μπορείτε να μιλήσετε ιδιωτικά και να λύσετε το πρόβλημά σας, αυτό το άτομο είναι ο DR WALE, ένας τροχίσκος που χρησιμοποιεί τη μαγική του δύναμη για να αλλάξει τη ζωή τόσων πολλών ανθρώπων που γνωρίζω. Αγάπη, ασθένεια, οτιδήποτε, απλώς επικοινωνήστε μαζί του μέσω WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή drwalespellhome@gmail.com Κάντε μια προσωπική συνεδρία μαζί του και πιστέψτε με ότι μπορεί να σας βοηθήσει.
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια γάμου
    * Ξόρκια ομορφιάς
    * Ξόρκια πλούτου
    * Ξόρκια σεξουαλικής έλξης
    * Ξόρκια καζίνο
    * Αφαιρέστε τα ξόρκια κατάρα
    * Προστατευτικά ξόρκια
    * Ξόρκια λαχειοφόρων αγορών
    * Καλή τύχη ξόρκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που είπαν: «Δεν θα καλέσω ποτέ έναν ψυχικό ή μάγο ή οτιδήποτε άλλο» για να με βοηθήσει με τα προβλήματά μου - τουλάχιστον από όλα τα ερωτικά μου προβλήματα, αλλά έφτασα στο σημείο όπου ήξερα ότι χρειάζομαι κάποια καθοδήγηση, και χαίρομαι που βρήκα αυτόν τον άντρα που ονομάζεται DR WALE. Όταν σχεδόν έχασα τον σύζυγό μου σε έναν από τους ανόητους αγώνες μας (διαλύθηκε μαζί μου), νόμιζα ότι είχα χάσει τα πάντα. Κλαίω όλη μέρα και νομίζω ότι δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ ξανά. Διάβασα τόσες πολλές μαρτυρίες για το ξόρκι αγάπης του DR WALE, πώς βοηθάει να επαναφέρει τον πρώην εραστή του. Τον έστειλα γρήγορα μέσω email. και επίσης να επιστρέψω τον άντρα μου με το ξόρκι του. Και όταν ήμουν στην πιο απελπισμένη μου, δεν με εκμεταλλεύτηκε. Εκτελέσατε μια πολύ καλή υπηρεσία για ένα άτομο που έχει πραγματική ανάγκη. Δεν ξέρω πώς το κάνατε ή πώς λειτουργεί αυτή η μαγεία, αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι λειτουργεί! ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε ευτυχώς πίσω μαζί, και θα είμαστε πάντα ευγνώμονες στον DR WALE. για κάθε είδους βοήθεια είναι πολύ ικανό και αξιόπιστο για βοήθεια WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ ΣΑΣ
    Γεια σας φίλοι μου στο Διαδίκτυο Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να ευχαριστήσω τον DR WALE επειδή επέστρεψε τον πρώην σύζυγό μου. ο σύζυγός μου με άφησε για την πρώην φίλη του που είχε πριν με παντρευτεί, είναι μια δύσκολη κατάσταση για μένα, τηλεφώνησα και τον παρακάλεσα να επιστρέψει, αρνήθηκε ότι είπε ότι δεν με αγαπάει πια. Δοκίμασα κάθε δυνατό τρόπο για να τον πάρω πίσω ήταν όλα μάταια το είπα στον φίλο μου και μου έδωσε τον αριθμό DR WALE WhatsApp και του WhatsApp και του είπε το πρόβλημά μου και μου είπε τι να κάνω και το έκανα και έριξε ένα ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον άντρα μου μέσα σε πέντε. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να επιστρέψετε μαζί με τον πρώην σας, επικοινωνήστε με την DR WALE στο
    WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email:
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η διάλυση είναι επώδυνη, μερικές φορές προσποιούμαστε ότι είμαστε καλά αλλά δεν είμαστε, αγωνιζόμαστε για να πάρουμε αυτό που αγαπάμε πίσω αγωνίζεται επίσης για να πάρει πίσω τη χαρά και την ευτυχία μας. Αφού ο φίλος μου ενός έτους χώρισε μαζί μου, δεν μπορούσα να μιλήσω σχεδόν χωρίς να κλάψω. Ένιωσα τυφλή και δεν ήξερα τι να κάνω. Δεν ήξερα αν μπορούσα να τον πάρω πίσω και το άγχος ήταν αφόρητο. Κοίταξα στο Διαδίκτυο και αφού διάβασα αμέτρητα άρθρα και ιστότοπους σχετικά με ξόρκια, συνάντησα το DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402. Ήθελα να επιστρέψουμε τη σχέση μας και ο DR WALE με εγγυήθηκε ότι ο φίλος μου θα επιστρέψει σε μένα. Ακολούθησα λοιπόν τις οδηγίες και τα σχέδια που έθεσε ο DR WALE για μένα και μέσα σε λίγες μέρες, ήμασταν ξανά μαζί και έτσι ερωτευτήκαμε! Ξέρω ότι δεν συμβαίνει πάντα τόσο γρήγορα, αλλά ο DR WALE είπε ότι τα ξόρκια είναι αποτελεσματικά και το έκανε! Είμαι τόσο ευγνώμων και μπορώ να πω τολμηρά ότι αν έχετε διαλυθεί και θέλετε να επαναφέρετε αυτό το άτομο, επικοινωνήστε μαζί του γιατί ο DR WALE είναι ένας ΘΕΟΣ στη Γη και ειδικεύεται επίσης σε ξόρκια για να μείνετε έγκυος για ο σύντροφός σας, για να θεραπευτεί από ασθένειες ή ασθένειες, για να κερδίσει λαχείο κ.λπ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πώς με βοήθησε. Στείλτε το τώρα μέσω email μέσω: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω χωρίσει εδώ και δύο χρόνια. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, συνειδητοποίησα ότι ο γάμος μου διαλύθηκε, με άφησε διαλυμένο και σε κατάθλιψη. Ήταν η πιο μίζερη και πνιγμένη ψυχή στιγμή της ζωής μου, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία, ήθελα απλώς να επιστρέψω στο σπίτι μου και να είμαι ξανά χαρούμενος. Κάπως έτσι, έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση σχετικά με τα θαυμαστά έργα του DR WALE και μόλις μια εβδομάδα μετά από συνεννόηση μαζί του, υπακούοντας επιμελώς στις οδηγίες του, ο πρώην σύζυγός μου με επικοινώνησε, μου ζήτησε συγγνώμη και ήταν έτοιμος να κάνει τα πράγματα να λειτουργήσουν. Τώρα σχεδιάζουμε διακοπές μαζί, για να αναπληρώσουμε όλους τους χαμένους χρόνους, τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος, επιπλέον είμαι αιώνια ευγνώμων στον DR WALE για την αποκατάσταση του σπιτιού μου.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για βοήθεια για την αποκατάσταση της αγάπης και της ειρήνης στο ο γάμος ή η σχέση σας. Μπορείτε να τον WhatsApp/Viber στο +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το δυνατό μέσο για να εκτιμήσω έναν άνθρωπο που τον εκτιμώ ειλικρινά για τη βοήθειά του και την καλοσύνη του που μου έδειξε. Θέλω να πω ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον DR WALE, πράγματι είστε ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΞΟΡΚΙΟΣ. Χωρίς συμβιβασμούς, ο Δρ Γουέιλ με βοήθησε να ανακτήσω τον από καιρό χαμένο γάμο μου με τον σύζυγό μου και επίσης να επαναφέρω τη ζωή μου στο φως όταν νόμιζα ότι όλα είχαν φύγει. Είμαι ένα νέο πλάσμα τώρα με τη βοήθεια του ισχυρού ξόρκι του. φίλοι εδώ, σας παρακαλώ να μην ψάξετε άλλο για spammers που ενεργούν ως πραγματικοί οδηγοί ορθογραφίας. είναι τόσο αληθινός στα λόγια του και τα λόγια του είναι ουσιαστικά. επικοινωνήστε μαζί του τώρα στο WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς να επαναφέρετε τον πρώην εραστή σας ακόμα κι αν φαίνεται αδύνατο.
    Αφού με χώρισε ο επί τρία χρόνια αγόρι μου, μετά βίας μπορούσα να μιλήσω χωρίς να κλάψω. Ένιωσα τυφλός και δεν ήξερα τι να κάνω και ήμουν συντετριμμένος. Το πιο οδυνηρό είναι ότι ήμουν έγκυος σε αυτόν. Τον ήθελα πίσω. Έκανα τα πάντα για να τον φέρω πίσω αλλά όλα ήταν μάταια, τον ήθελα τόσο πολύ λόγω της αγάπης που του είχα, τον παρακαλούσα με τα πάντα, έδωσα υποσχέσεις αλλά αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στην αδερφή μου και μου πρότεινε να επικοινωνήσω με έναν ξόρκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω ένα ξόρκι για να τον φέρω πίσω, δεν είχα άλλη επιλογή από το να του δώσω μια διαδρομή. Έστειλα μήνυμα στον ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, και με διαβεβαίωσε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα και ότι όλα θα πάνε καλά, και μου είπε τι χρειάζεται να γίνει και παρέχω τα απαραίτητα. Έκανε το ξόρκι και παραδόξως μέσα σε λίγες εβδομάδες με κάλεσε ο φίλος μου. Ήταν τόσο περίεργο, απάντησα στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι λυπόταν τόσο πολύ για όλα όσα συνέβησαν Ήθελε να επιστρέψουμε μαζί. Είπε επίσης ότι με αγαπούσε τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος και πήγα κοντά του και έτσι ξεκινήσαμε να ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι. χάρη στον DR WALE. αν είσαι εδώ και ο εραστής σου σε απορρίπτει ή ο φίλος σου μετακόμισε σε άλλο κορίτσι, μην κλαις πια, επικοινωνήστε με τον DR WALE για βοήθεια τώρα. Εδώ η επαφή του.
    WhatsApp τον στο: +2347054019402 ή
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς πήρα πίσω τον άντρα μου. Ο άντρας μου με άφησε χωρίς λόγο πριν από τέσσερα χρόνια. Μετακόμισε με μια άλλη γυναίκα, ένιωσα να αυτοκτονήσω, η ζωή μου έγινε πολύ πικρή και θλίψη. Στη συνέχεια, μια μέρα, ένας φίλος μου μου είπε για έναν εξαιρετικό ξόρκι που είναι πολύ καλός και είπε ότι του έδωσε κάποιους τυχερούς αριθμούς που έπαιξε σε μια κλήρωση και κέρδισε. Τελευταία φορά που έλεγξα ήξερα ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά για τον φίλο μου πριν, οπότε όταν μου είπε ότι το ξόρκι τον βοήθησε να κερδίσει, πίστεψα τα λόγια του. Μου είπε ότι ο DR WALE θα φέρει πίσω την ευτυχία μου χωρίς να κοιτάξω πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ στον DR WALE. Χρησιμοποίησα το ξόρκι που μου έδωσε και μέσα σε μια εβδομάδα αργότερα έλαβα μια κλήση από τον αγαπημένο μου σύζυγο. Μου ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε σε μένα. Μου έδωσε ακόμη και μερικά γλυκά δώρα ως μέσο αποζημίωσης. Είμαι πολύ χαρούμενος τώρα. Σας ευχαριστώ DR WALE, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω
    WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com
    Μπορεί να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα όπως π.
    (1) Αν θέλεις τον πρώην σου πίσω.
    (2) χρειάζεστε διαζύγιο στη σχέση σας.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Θέλετε γυναίκες και άνδρες να τρέχουν πίσω σας.
    (5) Αν θέλεις παιδί.
    (6) Θέλεις να είσαι πλούσιος.
    (7) Θέλετε να δέσετε τον άντρα και τη γυναίκα σας για να είναι δικοί σας για πάντα.
    (8) Εάν χρειάζεστε μια οικονομική θέση.
    (9) Μπορεί να σε κάνει έγκυο.
    (10) Μπορεί να σας θεραπεύσει από οποιεσδήποτε ασθένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πληγώθηκα και ράγισα όταν προέκυψε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στον γάμο μου πριν από έξι μήνες, μεταξύ εμένα και του συζύγου μου. τόσο τρομερό που πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε να μείνει ποτέ ξανά μαζί μου και ότι δεν με αγαπούσε πια. Έτσι μάζεψε έξω από το σπίτι και έκανε εμένα και τα παιδιά μου να περάσουμε έντονους πόνους. Προσπάθησα όλα τα δυνατά μου μέσα για να τον πάρω πίσω, μετά από πολλή ικεσία, αλλά όλα μάταια. Και επιβεβαίωσε ότι πήρε την απόφασή του και δεν ήθελε να με ξαναδεί. Έτσι ένα βράδυ, καθώς επέστρεφα από τη δουλειά, συνάντησα έναν παλιό μου φίλο που ρώτησε τον άντρα μου. Του εξήγησα τα πάντα, οπότε μου είπε ότι ο μόνος τρόπος να πάρω πίσω τον σύζυγό μου είναι να επισκεφτώ έναν ξυλουργό, γιατί πραγματικά λειτούργησε και σε αυτόν. η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχω σε αυτό ο φίλος μου με κάνει να παίρνω τα λόγια του στα σοβαρά, του είπα να μου επικοινωνήσει με το άτομο που τον βοηθά, Στη συνέχεια μου έδωσε τον DR WALE WHATSAPP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: +2347054019402. Έτσι το επόμενο πρωί, έστειλα ένα μήνυμα στον DR WALE. Μιλήσαμε και οι δύο και με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω πίσω τον άντρα μου μέσα σε μια εβδομάδα. Τι καταπληκτική δήλωση, ο Δρ Γουέιλ μου είπε όλα όσα πρέπει να κάνω. Παραδόξως, ο σύζυγός μου, ο οποίος δεν με πήρε τηλέφωνο τους τελευταίους έξι μήνες, μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει ότι επέστρεφε. Τόσο εκπληκτικό!! Έτσι γύρισε την ίδια μέρα, με πολλή αγάπη και χαρά, και ζήτησε συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που προκάλεσε σε εμένα και στα παιδιά μας. Τότε από εκείνη την ημέρα, η σχέση μας ήταν τώρα πιο δυνατή από ό,τι ήταν πριν. Θα σας συμβουλέψω εκεί έξω εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει.. WhatsApp: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή